logo




alt= alt= alt=

Thuis wonen en daarbij toch de zekerheid dat er iemand snel ingeschakeld kan worden als het nodig is. Dat kan met een alarmeringsabonnement van Tunstall.

Tunstall is een van de grootste aanbieders van personenalarmering in Nederland en Zorgcentra Meerlanden is van mening dat Tunstall een uitstekende partner is om mee samen te werken.
Als u een dergelijk abonnement afsluit, kunt u bij calamiteiten contact maken met de Meldcentrale van Tunstall. Deze is 24 uur per dag bereikbaar.

In geval van nood ( u voelt zich bijvoorbeeld onwel of u bent gevallen en kunt niet meer opstaan) kunt u de alarmering in werking stellen. Via een spreek-luisterverbinding wordt u gevraagd waarom u gealarmeerd heeft. Op basis hiervan wordt uw contactpersoon gebeld of komt er iemand vanuit Zorgcentra de Meerlanden bij uw langs om eerste hulp te verlenen en eventueel verdere hulp in te schakelen.

Vanuit Zorgcentra Meerlanden is er vooralsnog niet bij alle locaties  alarmering-opvolging tussen 23.00 en 7.00 uur. Informeert u bij de locatie wat de mogelijkheden zijn. Indien er voor de betreffende locatie geen alarmering-opvolging is dient u zelf te zorgen voor contactpersonen voor de nacht.

 

Indien er een medische noodzaak is voor het aanschaffen van een alarmering dan is vergoeding van de kosten in de meeste gevallen mogelijk. Het hangt ook af van uw zorgverzekeraar en uw verzekeringspakket.

Op  de website vindt u meer informatie www.tunstallthuis.nl of u kunt een email sturen of bellen met Tunstall voor meer informatie naar info@tunstallthuis.nl of  0180-555265

Om u aan te melden voor alarmering dient u contact op te nemen met de desbetreffende locatie.

Tot slot kunt u informatie krijgen bij de medewerker Wijkservicepas, bereikbaar via de receptie in De Meerwende: 020-6594155.

Klik hier voor de folder over Tunstall alarmering